۱۴۰۴ شنبه ۲۳ آذر

 

جناب آقای امیرحسین عرب

 

                     شرح وظایف مدیر بیمارستان:    

 

  • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخش های مختلف بیمارستان

  • مسئولیت نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان

  •  هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان

  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی 

  • شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.

  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن

  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان

  • تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان

  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد  و راه حل مناسب جهت ارائه به ریاست بیمارستان

  •   نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها

  • ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی

  • تقسیم فعالیت ها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان

  •   ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان

  •   نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی

  • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستان ها از طرف ستاد مرکزی و معاونت های دانشگاه

  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخش های مختلف بیمارستان

  • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش

  • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخش های درمانی و واحدهای مربوطه

  • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاه ها و رفع نواقص دستگاه های بخش های مربوطه

  • نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان

  • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر 

  • پیگیری جهت تهیه لیست پرداخت های پرسنلی و پرداخت به موقع

  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی

  • نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی

  • نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی

  • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها

  • سازمان دهی فعالیت های مربوطه،  تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

  • صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه

  • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه

  • شرکت در سمینارها، کمیسیون ها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق

  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار بر اساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرح های تهیه شده و جاری در واحدها

  • جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان، تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت ارائه به مقام مافوق

  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرح های مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آن ها به منظور استفاده صحیح از وسایل


 

 

 

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-